05 July 2012

26/06/2012

heyheyhey.. !!
thats the date of my bufday. !!
btw. .da lps ken. .
haha. .
bufdy aku bbudak aku yg smbot. 
story dy cggini.. 
ptg tuh ad PREP. .
bbudak ni msok klas mrah2. .
bieb ckp ad smthing nk gtaw aku.. 
then aku pun mnunggu la.. 
dorg ckp, psal aku , dorg trlbt lah apelah.. 
aku buar derk je lah. .lgpun aku
tgah buat science note.. (pljr cmrlg kan. .)
haha. . tyme dorg msok klas marahII tuh. .
aku dah agk dorg plan smthing.. !
mmg slalunye cm uh. .
dah tu. .lpas klas mlm plak. .aku pun g lari. 
aku lari sbb aku tahu aku akn kena. .
punye le expert aku lari nak amek tuala. .
aleh2 bieb rmps. *damn
aku naek dorm. .
->> locker cmfm dah tblik. .<<-
tilam pun trblik.. 
ttbe dorg sume srbu dom aku.. 
abes aku.. pnoh bedak, sabun . .
tyme nak g mndi uh. brg2 sume da ilg. .
geram giler aku.. 
sabo je lah..
da lah amek tuala ksygan aku. .
tak lupe jgk baldi aku. .pcah. .--'
hadooii.. 
tengs gengs. .!! aku hargai k. .
SYG KORG MMPAT2 LAH.!!
ni la tuala ksyangan.. =)
present. .^^v



No comments:

Post a Comment

Followers